Ontmoeten en verbinden

Op een natuurlijke manier nieuwe mensen leren kennen door een groot diversiteit aan werkzaamheden in hetzelfde pand.

De doelstelling van de samenwerking tussen Stichting Novalis en Stichting voor de Verandering in samenwerking met ‘s Heeren Loo is het verbinden van de kwetsbare doelgroepen met de maatschappij. Het uitgangspunt van deze bijzonder.e samenwerking is dan ook “ontmoeting en verbinding met de samenleving“.

Stichting Novalis heeft het vastgoed in beheer.
De Theaterwerkplaats, de kantoor- en vergaderlocaties en de horecafaciliteiten.

Stichting voor de Verandering heeft de expertise op het gebied van theater maken.

Stichting ‘s Heeren Loo heeft deskundigheid in het begeleiden van kwetsbare doelgroepen en mensen met een verstandelijke beperkingen.

Stichting ‘s Heeren Loo zal vanuit een gezamenlijke visie horeca aan gaan bieden aan alle gasten, huurders en personeel binnen het pand van Stichting Novalis. Het is de bedoeling dat vanuit de horeca, facilitair en theaterwerkplaats wordt voorzien in lunches ( en lunchboxen ), catering, feesten en partijen, ontvangst van externe gasten, schoonmaak van het gebouw en pantry’s verzorgen. Dit alles uiteraard binnen de geldende kaders van de geldende vergunningen.

De ruimten binnen ons pand zijn zo ingericht dat het ontmoeten en verbinden op een natuurlijke manier zal plaatsvinden. Met behulp van de juiste begeleiding willen wij de kwetsbare doelgroep een rol laten spelen in dit proces. Op deze manier kunnen deze mensen met een beperking vanuit hun passie en interesse zichzelf verder ontwikkelen om zo verder te groeien en hun plek in de maatschappij te claimen.