Lunchcafé Lekkerbeetje

U kunt bij ons de lekkerste broodjes komen eten, elke doordeweekse dag van 12:00 tot 14:00 uur.

Ons lunchcafé is om te smullen

Centraal gelegen in ons pand bevind zich Lunchcafé Lekkerbeetje. Een prachtige locatie om je lunchpauze te besteden onder het genot van een lekker broodje en bijvoorbeeld een latte macchiato. Door een ruime keuze aan lekkere broodjes en drankjes sta je altijd voor de moeilijke keuze wat te bestellen. Maar onze broodjes worden altijd met veel zorg voor u vers bereid door onze medewerkers, dus kom vooral geregeld terug om zo alle broodjes eens te proeven. Zien wij u binnenkort bij ons in het Lunchcafé?

Lunchcafé Lekkerbeetje is ontstaan doordat het naar onze mening ontbrak aan voldoende eetgelegenheden in de omgeving voor de lunch. Om dit aanbod toch aan te vullen hebben wij besloten om van onze kantine een lunchcafé te maken waar deelnemers actief in begeleid worden om horeca werkzaamheden uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat onze deelnemers een extra mogelijkheid hebben binnen Stichting Novalis om beroepsmatig bezig te zijn en actief te zijn binnen onze visie “ontmoeten en verbinden”.

Het is bij Lunchcafé Lekkerbeetje ook mogelijk om uw lunch te bestellen via ons e-mailadres zodat u deze rond lunchtijd op kunt komen halen. Mochten er bijzonderheden zijn in uw bestelling (zoals bijvoorbeeld een glutenvrij broodje of als wij rekening moeten houden met lactose intolerantie) dan horen wij dit graag op tijd zodat wij deze producten in huis hebben en de lunch op de juiste manier kunnen bereiden.

Wilt u een bestelling plaatsen of heeft u vragen over Lunchcafé Lekkerbeetje

… dan kunt u ons altijd bereiken via onderstaand e-mail adres of telefoonnummer.

info@stichtingnovalis.nl

01 Kan ik zo binnen komen lopen?

Jazeker! Elke doordeweekse dag tussen 12:00 en 14:00 uur bent u van harte welkom in ons Lunchcafé.

02 Welke ingang moet ik nemen?

Het pand van Stichting Novalis biedt vele mogelijkheden tot entree en hoewel er geen echt fout is, kan het voor u makkelijker zijn om aan de zijkant ons Lunchcafé te betreden. Staat u voor de hoofdingang dan is er aan de linkerkant een extra ingang waardoor u bij ons terras uit komt. Als u deze doorgang kiest dan loopt u zo ons Lunchcafé binnen.

03 Dagbesteding in de horeca?

Heb je interesse om te komen werken in de horeca als onderdeel van jouw beroepsmatige dagbesteding, dan vinden wij dat allereerst natuurlijk hartstikke leuk! Dit behoort zeker tot de mogelijkheden maar wij adviseren je dan om dit even kenbaar te maken bij ons personeel zodat deze u verder kan informeren. Wij zullen u dan begeleiden bij eventuele vervolgstappen die genomen moeten worden om het eventueel te realiseren.

04 Betalingsmogelijkheden

Het is bij Lunchcafé Lekkerbeetje mogelijk om contant te betalen maar wij beschikken ook over een pin-apparaat.