Kantoorruimte

Wij bieden comfortabele flexwerkruimtes tegen een scherp tarief.

Flex huren

Het is bij Stichting Novalis mogelijk om variërend van een uur, een week, een maand of enkele maanden een kantoorruimte te huren. U heeft dan doordeweeks toegang tot de ruimte van 08:00 uur tot en met 18:00 uur, en de ruimtes variëren van 20 m2 en 30 m2. Alle ruimtes zijn gemeubileerd volgens de geldende Arbo-norm. Ook bevinden in elk kantoor zich een kapstok, whiteboard met stiften en een dossierkast.

Eenpersoonskamer van 20 m2
Prijs € 40,00 ( exclusief BTW ) per dag

Volledig gemeubileerd
Wi-Fi

Extra mogelijkheden:
Beamer
Printer ( 5 cent per pagina )
Flipover

Tweepersoonskamer van 30 m2
Prijs: € 60,00 ( exclusief BTW ) per dag

Bestel nu uw ruimte

Wilt u graag gebruik maken van ons aanbod aan kantoorruimte dan kunt u ons dit laten weten via ons telefoonnummer of via ons e-mail adres.

info@stichtingnovalis.nl

01 Is er internet aanwezig?

Ja, door het gehele pand is er wi-fi aanwezig. Ook kan er indien gewenst een bekabelde verbinding aangeboden worden.

02 Mogelijkheid om te printen?

Ja, via de wi-fi verbinding kunt u onze printer aan uw computer toevoegen. Op deze manier kunt u printen via het netwerk.

03 Koffie en thee

Wij bieden diverse opties wat betreft ons aanbod van koffie en thee. U kunt gebruik maken van een arrangement of per kopje bestellen. Dit wordt dan bij uw factuur van de ruimte verrekend.

04 Een lunch?

Wij beschikken over een geweldige lunchcafé waar u van harte welkom bent.