De Theaterzaal

Van informatiebijeenkomst tot concert, het is allemaal mogelijk

De Theaterzaal

Bijzonder trots zijn wij op onze theaterzaal waar niet alleen onze theatermakers hun lessen krijgen en optreden, maar deze is voor een groot aantal doeleinden zeer geschikt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan informatie-bijeenkomsten, trainingen, lezingen of concerten. De theaterzaal is uitgerust met professionele audio en verlichting, een podium, een projectiescherm en uiteraard een beamer.

De Theaterzaal kan plaats bieden aan maximaal 250 personen. De zaal is uitgerust met een podium van 4 x 10 meter die 60 cm hoog is.

De zaal bevat verder:
een beamer + scherm,
naast algemene verlichting ook theaterspots,
professionele geluidsinstallatie,
geluidsabsorberende materialen aan het plafond en rondom geluiddempende gordijnen voor verbeterde akoestiek.

De zaal is te huur voor € 275,00 voor het eerste dagdeel. Mocht u de ochtend en de middag de zaal willen huren dan bieden wij de middag aan voor slechts € 200,00. Heeft u interesse om in de avonduren gebruik te maken van de zaal dan hanteren wij daarvoor een tarief van € 302,50.

Alle bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW

De zaal kan heel divers worden ingedeeld en daarom kijken wij samen met u naar de beste opzet passende bij uw evenement of bijeenkomst. Bestaan er nog vragen betreffende de zaal dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen om eens een kijkje te komen nemen, maar u bent ook altijd welkom tijdens kantooruren om langs te komen om zo zelf een beeld van de zaal te krijgen. Een van onze medewerkers zal graag met u de mogelijkheden bespreken.

Voor uw reservering of eventuele vragen

… kunt u altijd even contact met ons opnemen. Dat kan middels onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

info@stichtingnovalis.nl

01 Is er internet aanwezig?

Ja, door het gehele pand is er wi-fi aanwezig. Ook kan er indien gewenst een bekabelde verbinding aangeboden worden.

02 Mogelijkheid om te printen?

Ja, via de wi-fi verbinding kunt u onze printer aan uw computer toevoegen. Op deze manier kunt u printen via het netwerk.

03 Koffie en thee

Wij bieden diverse opties wat betreft ons aanbod van koffie en thee. U kunt gebruik maken van een arrangement of per kopje bestellen. Dit wordt dan bij uw factuur van de ruimte verrekend.

04 Een lunch?

Wij beschikken over een geweldige lunchcafé waar u van harte welkom bent.