Beloningsbeleid

Onze deelnemers staan voorop!

Ons beloningsbeleid

De bestuursleden van de stichting zijn geheel onbezoldigd. De enige kosten van de stichting bestaan uit bankkosten, notariskosten (statuten etc) en verplichte publicatiekosten.

Uitgeoefende activiteiten tot mei 2017

De afgelopen 10 jaar is er een concept ontwikkeld en uitgevoerd met de intentie om mogelijkheden te creëren voor mensen met een beperking maar met mogelijkheden, die vorm heeft gekregen op de huidige locatie aan de Industrieweg in Vught. Vanaf 8 mei is er een pilotfase van start gegaan om na te kunnen gaan of het project een kans van slagen zou kunnen hebben, door onderdak te bieden aan diverse doelgroepen en stichtingen. Deze proeffase die voorspoedig is verlopen is na 1 september definitief geworden.

Financiële verantwoording

Omdat e.e.a. tot op heden als pilot heeft gewerkt in de opstart en ontdekkingsfase is er nog geen financiële verantwoording, deze kunt u later op deze website tegemoet zien. Om e.e.a. mogelijk te maken zal gebruik worden gemaakt van fondsen, subsidies, giften en kredieten.

Beloningsbeleid

Doordat stichting Novalis een samenwerkingsovereenkomst is aangegaan met zorgaanbieder ‘s Heeren Loo, zal het begeleidende en ondersteunende personeel vallen onder de zorg CAO van zorgaanbieder ‘s Heeren Loo. Directie en administratieve medewerkers vallen hier niet in.